Alla inlägg under oktober 2010

Av Ida ... - 30 oktober 2010 14:09

  HejHej!<3


Igår hade jag jätte kul!


jag var på disco med min kompis  och vi dansade och hade kul...  

det var haloween disco.


sen ska jag kanske va med Fiisann vi kanske ska haloween pyssla.

och ikväll ska vi gå ut på bus eller godis.

ROOOOOOLIIIIIGTTTTT!!!<3

så imorron är det ju igentligen ricktiga haloween =) så då ska vi skrämma alla som kommer eftersom vi får ju säkert vara med varann ganska länge PGA LOOOOV!!!<3



aja nu ska jag gå och duscha så hejdå<3

Av Ida ... - 25 oktober 2010 18:06



Hejsan alla bloggare!

Idag vare skola -_- TRÅÅÅÅKIGT!

men iaf så var jag med Moa efter skolan.

Först gick vi och hemtade hennes lillasyrra på fritis (Stavning)

Sen gick vi hem till henne och då lekte vi med......eller lekte och lekte gjorde vi väl inte men höll på med då amen då höll vi på med B***** med hennes syrra =)

Ganska roligt facktist (Stavning)

Sedan målade hon mina naglar det vart såå fint ;D

det var med sån hära......hmmmm...?? grafitti nagelack.


mm, sedan blire väl att vara med Felicia när hon har ätit.


och jag tänker FORTFARANDE på en Viss person :S;D<3333



Aja hejdå<3

Av Ida ... - 24 oktober 2010 12:04

  1.    Nu ska jag snart äta lunch.
  2. sen ska jag städa mitt rum.
  3. åka och hälsa på min kusin och äta där.
  4. åka hem.
  5. va med Fiisann tror jag väll....
  6. Fiisann måste hem (8)
  7. sitta en liten stund vid datorn.
  8. duscha,göra mig klar för kvällen.
  9. gå och sova.
  10. kliva upp inför skolan.....  (BUSSEN!)

Av Ida ... - 24 oktober 2010 11:31

 Här kommer först en haloween hälsning till er alla!!




  


Happy

Haloween!





Jag vet inte vad jag ska ha/vara på Discot!!!!

jag blir *Galen*    

Av Ida ... - 24 oktober 2010 11:06

Hej alla bloggare!


Igår var jag med Fiisann<3 (Felicia).

Vi hade väldigt roligt med speciellt Webben!!

Vi knäppte kort på varandra med webben (orkade inte föra över ALLA bilder med mobilen sedan) 

amen iaf så använde vi, Picnik,Paint och något pepsi max test på Bilddagboken.

det var så rooligt!!   HaHaHa!!

Det var så roligt så att jag tom ramlade av sängen av allt skratt!!

så nu har jag ont på svans kotan och ena stor tån.....  


Men iaf så kommer det några bilder från igår   


Hmmm...? hur gör man?

Nu vart det lite för mkt tror jag.....Haha!!!!XD

   

Den fick jag hjälp av picnik.......hehe...



jag ska för hoppnings vis hinna vara med Felicia en liten stund idag med....

isf ska jag och hon kanske göra en likadan sån här bild av picnik

  


haha!! hoppas vi kan gå ut och knäppa lite ute....

men nu ska jag göra ett nytt inlägg då jag ska planera lite hur jag ska ha på det dära discot på min skola........


hej då =)     

Av Ida ... - 24 oktober 2010 00:12

 Hej!



så här ser min dag ut som var idag: 


vaknade,duschade,åt frukost och gick med Nilo som vanligt...

sedan satte jag mig framför datorn och gjorde några inlägg...

(där nere)


sedan skulle vi åka till stan och äta (Jag mamma och pappa).

vi åt på "bite line" (stavning)  

Och det fanns inte så mkt på menyn som jag var sugen på...

men jag tog hamburgare...(Amricansk....STAVNING??)

Jag tyckte inte den var så god som jag hade förväntat mig.

sedan gick jag till Fiisann när vi kom hem.

Hon skulle äta Tacos då så jag väntade ett litet tag tills hon blev klar.

När hon kom in så Planerade vi vad vi ska ha på oss på Haloween discot på min skola......


men nu kan jag inte skriva mer så jag gör det imorron God natt!<3



/PiidannVonLove<3  

Av Ida ... - 23 oktober 2010 16:14

två till dåe....

Sista....

så ska lägga in mer sen (kanske)   ska åka och äta.... Hejdå

Av Ida ... - 23 oktober 2010 16:00



Vendela vann my camp rock med denna låt

 

"It´s Not Too Late"

 

den är facktist bra!! <3

Presentation


Hej! xD
Läs gärna igenom min blogg :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha mer om i bloggen? xD
 Bilder?
 Vad jag gör på dagarna?
 Om Skolan?
 Dagens Frisyr?
 Dagens Låt?
 Annat (skriver i kommentar)
 Jag är nöjd så som det är<3

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards