Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Ida ... - 4 oktober 2010 20:39

    hej<3

 

Idag var jag med Kevin och Felicia.frånbörjan ungefär halv 3 eller så ,så var jag med Kevin ...... sedan ringde hanns mamma och sa att han skulle på bandy träning. och så skulle jag äta och när jag hade ätit  pratade jag och Felicia (Fiisann) och så bestämmde vi att vi skulle vara med varandra. Så då gick ju jag till henne och hon skulle möta mig. Men hon hann inte äns gå ut från hennes gård innan jag var framme.men det var för att hon ville göra klart en sak + att hon skulle stänga av datorn så det tog sin tid men det gjorde ju såklart ingenting    sedan gick vi in till henne och in på hennes rum så var vi där ett tag.......sedan skulle jag hem (klockan 8)   ja och nu sitter jag här och bloggar..... men nu ska jag kolla på lite andra bloggar =D

 

 

Hejdå<3

 

 

 

MVH//Piidann<3

Av Ida ... - 4 oktober 2010 15:09

   Hejsan<3  alla bloggare!


nu har jag kommit hem från skolan.

och nu är jag med grannen.



Skriver kanske sedan ;D




Hejdå<3


MVH// Piidann<3

Av Ida ... - 4 oktober 2010 07:49

                                                    Hejsan<3

 Snart ska jag åka till skolan.

och efter skolan kommer jag vara mycket vid bloggen...<3

men nu måste jag dra ; D

hejsvejs!<3

MVH// Piidann<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! xD
Läs gärna igenom min blogg :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha mer om i bloggen? xD
 Bilder?
 Vad jag gör på dagarna?
 Om Skolan?
 Dagens Frisyr?
 Dagens Låt?
 Annat (skriver i kommentar)
 Jag är nöjd så som det är<3

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards