Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Lääskiiiiigt!

Av Ida ... - 9 december 2010 18:20

Hej!

För ett par dagar sedan skulle jag på Julskylltningen i timrå med Fiisann.

men senare visade det sig att hon inte ville.Så jag ringde Amanda och frågade om hon ville åka med mig dit.då sa hon att hon ville och att hennes mamma kunde hämta oss. och när vi kom dit så såg vi det första vi gjorde ett par killar från cirkusen så vi gick anndra hållet.Sen såg vi en annan kille vi känner.osv.Efter vi hade gått ute ett tag gick vi in på coop och Amanda hade ont i magen så vi ringde hennes mamma. hon skulle hämta oss då.Det tog ett tag så vi ställde oss vid en sån hära tuggummi automat och väntade.då kom en    =   gubbe och ställde sig en bit bort från oss.då gick vi ut och hennes mamma kom.Vi åkte tills vi kom till ica i bergeforsen då säger Amandas mamma att hon ska gå in på ica en sväng... så vi väntade och hon var påväg in men hon ,en tant och en gubbe började lyssna på något? Så vi tänkte att vi måste gå och kolla...då hörde vi någon som ropade : HJÄLP SNÄLLA HJÄLP!!! Det var vid mommenta.

Och även att en Kvinna och en man bara gick förbi med en barnvagn framför sig!! Hur J*vla dum   får man va? Så vi tänkte att vi åker dit med bilen även tanten och gubben. Då såg vi en vante i en snöhög ligga och vifta! Jag vart livrädd    och gick absolut inte dit men Amanda gubben tanten och hennes mamma gick dit...då hade en ung kille (Vet vem det var) då hade han åkt dit med sparken och väntat på sin mamma och sin bror.så dom skulle komma med bussen men dom hade missat den så....Aja det var de de.....Så dom åkte med en annan och tog en annan väg åxå så dom såg eller hörde ju inte han eller......Men den dära tanten och gubben var så snäll så dom skjussade hem honom.

Sedan när jag kom hem var jag så ledsen och arg för att de dära paret helt sket i honom.så om dom skulle läsa det hära tycker jag värkligen att dom borde skämmas!!!!  istället för att gå runt och lådsas som ingenting!!   J*vla egon!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida ... - 13 maj 2011 18:15

hejhej som ni märkt har jag inte skrivit nå mer på den här bloggen. men jag ska gö en ny här på bloggplatsen.se. Den kommer heta idasundström.bloggpl...... eller idasundstrom.bloggpl...... eller iidasundstrom.bloggpl......   aja någonting...

...

Av Ida ... - 5 april 2011 18:16

Hejhej.... Jag är så ledsen.... och säger inte vrf.... Men iaf så har jag inte bloggat för jag har varit hos farmor :) Idag på skolan har vi haft det vi har varje dag den här veckan... ...Forskarvecka. Jusst nu fattar jag NADA! Aja...här ...

...

Av Ida ... - 5 april 2011 18:16

Hejhej.... Jag är så ledsen.... och säger inte vrf.... Men iaf så har jag inte bloggat för jag har varit hos farmor :) Idag på skolan har vi haft det vi har varje dag den här veckan... ...Forskarvecka. Jusst nu fattar jag NADA! Aja...här ...

Av Ida ... - 31 mars 2011 16:45

Hej hej Hinner inte blogga så mkt .....   Men imorron är det Första April! och då får man luras (lurdag) :D   Nu ska jag packa inför imorron då man ska till farmor :)   pUss//Ida<3 ...

Av Ida ... - 28 mars 2011 18:48

Hej, Här är den nya Hejdå bilden :)      Inte så Jätte snygg men...... : /   Jag har gjort en iaf :)   Här kommer en bild på mig....Så som jag ser ut jusst nu xD     HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!! *Överdrivet garv* xD ...

Presentation


Hej! xD
Läs gärna igenom min blogg :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha mer om i bloggen? xD
 Bilder?
 Vad jag gör på dagarna?
 Om Skolan?
 Dagens Frisyr?
 Dagens Låt?
 Annat (skriver i kommentar)
 Jag är nöjd så som det är<3

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards