Alla inlägg den 1 januari 2011

...

Av Ida ... - 1 januari 2011 22:26

Hej


här kommer lite bilder från 2010........tror jag...:




 Underbara kortet Felicia knäppte<3   Majbrasan 2010   *Ganska rolig kunde bli roligare* Jag ångrar en sak med den...    Farliga stället vid ridstadion.

   En fin häst som 2 tjejer sa kunde bita av en fingrarna?   Kanske är Molly? Knäppte kort på Felicia *Nöjd fotograf*  ^^^

 Samma här *Nöjd fotograf*   Felicia och jag pratar med Timothy och Joakim roligt *saknar*  Felicia läser Frida!   Sover hos Felicia   sover åxå hos felicia  *Saknar* Hade så J*vla roligt!!!!

  Sommras *Nöjd över fotografen Felicia Karlsson*

      Höst!!!  Sista Tusselagon!!    Börjar bli vinter nu vettu!    Jah! 





Nu har ni fått dett lite bilder ifrån mig sedan 2010 :)


Jag tror jag ska ladda upp fler inlägg sen :)


Hejdå :D

Av Ida ... - 1 januari 2011 14:59

Hejj


idag ska jag inte göra så mycket...Eller jo jag ska fortsätta städa...jag  kommer få nytt rum jag hoppas vi börjar typ på måndag eller så. Pappa frågade/sa:Kanske vi ska börja röja lite i rummet nästa vecka.


det menas att vi ska göra det hära när vi röjer asså inte på en dag utan det tar ju ett tag:


Lägga in nytt golv.

Nya tapeter. (vill även ha en fondvägg)

fixa en lampa till min garderob *stavning*



och en massa anndra saker vi måste göra innan vi kan ta in möbler m.m

Jag kommer inte ha kläder i garderoben *stavning* utan jag kommer ha saker där.....


ska åka och kolla på tapeter och golv m.m med mamma och pappa.

kanske lägger in en bild på en tapet jag skulle vilja ha. :)


*sen*




Aja...Hej då ska som sagt snart gå och städa så kanske lägger in lite inlägg sen...


Hejdå!!!!!!!!!!!!!!


Presentation


Hej! xD
Läs gärna igenom min blogg :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha mer om i bloggen? xD
 Bilder?
 Vad jag gör på dagarna?
 Om Skolan?
 Dagens Frisyr?
 Dagens Låt?
 Annat (skriver i kommentar)
 Jag är nöjd så som det är<3

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards